vuosi sitten
Asiakasrekisterien tuonti taulukkoaineistosta ja muita päivityksiä
Lomakkeet-ominaisuuden päivitykset julkaistu
Lue lisää: https://changelog.kiho.fi/lomakkeiden-hallinnasta-helpompaa-uusilla-ominaisuuksilla-2Uro52
Asiakasrekisterin tuonti taulukkoaineistosta
Asiakasrekisteritietoja voi nyt tuoda ja päivittää taulukkomuotoisesta aineistosta (esim. Excel / CSV).
Asetusvalinnat tietojen päivitykseen tai lisäämiseen:
Taulukon tietojen kohdistus asiakasrekisteriin.
Valitaan sarakkeet, joiden tiedot tuodaan ja kohdistetaan ne Kihon asiakasrekisterin sarakkeisiin.
Aineiston testaus
Testauksessa ilmenevät virheet on korjattava lähdetiedostoon, ennen kuin aineisto voidaan tallentaa asiakasrekisteriin
Kun testaus menee läpi ilman virheitä, voidaan aineisto tallentaa asiakasrekisteriin.
Muita päivityksiä
- Työajan tarkastelussa Lisää rivi -toiminto siirretty ensimmäiseksi toiminnoksi.
- Parannettu kalustoluettelon seuraavan katsastuksen päivittämistä.
- Lisätty tuontityökalulle tuki tiedoston uudelleenvalintaan.
- Ei estetä työajassa ruokatuntien muodostumista, jos ainoastaan osalla riveistä on poisluettavia palkkalajeja.
- Lisätty laitetarkastelunäkymään tuki automaattiselle päivittymiselle.
Korjattu
- Korjattu virhe, missä työpäivä ei päivittynyt työajan tarkastelunäkymässä, kun lisät laskettiin uudelleen.
- Korjattu työpäivien Näytä-suodatuksen toiminta.
- Korjattu kalustoluettelon "lisää uusi" valikon oikeuden tarkistus.
- Estetään virheellisen litteravalinnan tallennus työajan tarkastelussa.
Terveisin,
Kiho Asiakaspalvelu
p. 010 411 7740 (ark. 8-16)
(puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)
tuki@kiho.fi