Häiriö - katkos palvelinyhteydessä klo 12.30
Häiriö palveluntarjoajamme UpCloudin palvelimilla aiheutti noin viiden minuutin palvelukatkon klo 12.30. Vika korjattiin UpCloudin toimesta välittömästi, joten myös Kihon palvelut palautuivat valtaosin toimintaan normaalisti.
Häiriöstä johtuen kuitenkin paikannuspalvelun vastaanottopalvelin jäi jälkeen datan vastaanotossa ja kirii tällä hetkellä viivettä kiinni. Tämä aiheuttaa viivettä paikannusdatan vastaanottoon ja käsittelyyn. Viive pitäisi olla poissa arviolta klo 15.00 mennessä.
Pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutunutta haittaa! Mikäli ongelmia tai kysymyksiä häiriöön liittyen ilmenee, niin olettehan yhteydessä Kihon asiakaspalveluun:
Terveisin,
Kiho Asiakaspalvelu
p. 010 411 7740 (ark. 8-16)
(puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)
tuki@kiho.fi