10 kuukautta sitten
Häiriö ajoneuvopaikannuksessa ratkennut
Teleoperaattorilla ollut laaja palveluhäiriö on korjautunut 10.01.2025 kello 23:19. Paikanninlaitteet ovat keränneet katkon aikana datan laitteen muistiin ja tiedot ovat siirtyneet Kiho-palveluun viiveellä.
Tiedot häiriöstä
Alkoi: 10.01.2025 kello 15:30
Päättyi: 10.01.2025 kello 23:19
Vaikutus: Paikanninlaitteiden data ei välittynyt reaaliaikaisesti Kiho-palveluun, jolloin ajoneuvojen reaaliaikainen seuranta ja raportointi ei ollut saatavilla.
Pahoittelemme toimintahäiriön aiheuttamaa mahdollista haittaa! Jos jokin askarruttaa, niin lisätietoja tilanteesta voi kysyä asiakaspalvelustamme.
Terveisin,
Kiho Asiakaspalvelu
p. 010 411 7740 (ark. 9-11 ja 13-15)
(puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)
tuki@kiho.fi