vuosi sitten
Häiriö Työajan korvaus- ja tuotekirjauksissa Android-sovelluksessa
Työajanseurannan korvaus- ja tuotekirjauksissa on havaittu häiriö. Häiriön vuoksi Android-sovelluksella (versiota 6.4.8 ) tehdyt korvaus- ja tuotekirjaukset jäävät jumiin eivätkä näy työaikariveillä. Ongelma ei koske tilanteita, joissa käyttäjä on lisännyt tuotteita ja korvauksia työaikarivien muokkauksen kautta. Sovelluksen päivityksen jälkeen, korvaukset ja tuotekirjaukset tulisi automaattisesti poistua jonosta ja näkyä työaikariveillä sekä tuotekirjauksissa.
Häiriö on korjattu ja tiedotamme kun päivitetty versio on saatavilla.
Toimintaohjeet:
- Päivitä Kihon Android -sovellus uusimpaan saatavilla olevaan versioon. Ilmoitamme kun uusi korjattu versio on saatavilla.
- Tarkista työaikariveiltä, että korvaukset ovat kunnossa ajalta lauantai 10.2. - tiistai 14.2.
- Jos havaitsette edelleen ongelmia, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutunutta haittaa!
Terveisin,
Kiho Asiakaspalvelu
p. 010 411 7740 (ark. 8-16)
(puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)
tuki@kiho.fi