Korjattu häiriö mobiilisovelluksien työaikakirjauksessa
Mobiilisovelluksien työaikakirjaukset eivät välittyneet reaaliaikaisesti, jos yrityksellä oli käytössä työajan sijaintitarkistukset. Android-sovelluksien työaikakirjaukset ovat siirtyneet korjauksen jälkeen normaalisti, mutta iOS-sovellusta käyttävät käyttäjät eivät ole virheen takia pystyneet tekemään työaikakirjausta.
Suosittelemme tarkastamaan työaikakirjaukset iOS-sovellusta käyttävien käyttäjien osalta, jos yrityksellä on käytössä sijainnintarkistus.
Häiriön ajankohta: 3.6.2024 7:38 - 13:08
Pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutunutta haittaa! Mikäli ongelmia tai kysymyksiä häiriöön liittyen ilmenee, niin olettehan yhteydessä Kihon asiakaspalveluun:
Terveisin,
Kiho Asiakaspalvelu
p. 010 411 7740 (ark. 8-16)
(puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)
tuki@kiho.fi