Tachosysin Digicentral palvelun ongelmat jatkuvat
Päivitys 16.1.2024: Tachosysin ilmoituksen mukaan vian juurisyy on löydetty ja tarvittavat korjaukset tehty, eli palvelut toimivat jälleen normaalisti.
----------------------------
15.1.2024
Tachosysin Digicentral -palvelussa esiintyneet ongelmat jatkuvat edelleen. Toimintahäiriön vuoksi katkoja on ollut sekä DigiDL-paikanninlaitteiden sijaintitiedon tallentumisessa että piirturitietojen tallentumisessa IDHA-palveluun. Tämän seurauksena paikkatieto ei myöskään välity Kiholle.
DigiDL-laitteita on käytössä lähinnä digipiirturin etäluennalla varustetussa kuorma-autokalustossa. Häiriö ei vaikuta muiden Kihon paikannuspalveluiden toimintaan.
Vikaa selvitetään Tachosysin päässä ja tiedotamme häiriön selvitystöiden etenemisestä, kun lisätietoja on saatavilla.
Pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutunutta haittaa! Mikäli ongelmia tai kysymyksiä häiriöön liittyen ilmenee, niin olettehan yhteydessä Kihon asiakaspalveluun:
Terveisin,
Kiho Asiakaspalvelu
p. 010 411 7740 (ark. 9-15)
(puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)
tuki@kiho.fi